Historie 

I 2019 fikk vi kjennskap til Peter Liljedahls metode og har siden da arbeidet med å implementere metoden i egen undervisning

Vi ønsker

Å dele vår erfaring med andre skoler slik at dette kan være et nyttig undervisningsverktøy for lærere til å øke engasjement, motivasjon og mestring i klasserommet. 

Hvem er vi?

Vi er lærere som har arbeidet i grunnskolen og videregående i mange år, og har erfaring fra tenkende klasserom med gode oppgaver som fungerer, som vi ønsker å dele. 

Profilbilde
Frode Kristensen
Lektor og utdannet lærerspesialist i matematikk 5-10 trinn. Siden 2011 har han undervist på ungdomsskole og videregående skole i Haugesund i fagene matematikk, samfunnskunnskap og kroppsøving. 

Epost: 
frode.kristensen@danielsen-skoler.no
BildeTF

Tomas Faafeng

Adjunkt med tillegg og utdannet lærerspesialist i matematikk for 5-10 trinn. Har siden 2008 jobbet i Bærum kommune som lærer på mellomtrinnet i fagene matematikk, norsk, samfunnsfag og naturfag.


Epost:

tomas.faafeng@baerum.kommune.no 


PXL_20230509_140617555~3